Audyt SEO

Sprawdź swoją stronę!

Nieprawidłowa domena lub adres strony

Sprawdź już teraz jakość swojej strony www. Wykonaj za darmo test i dowiedz się jak szybka jest Twoja strona oraz jakie błędy na niej występują. Sprawdzisz również czy wszystkie potrzebne do pozycjonowania narzędzia poprawnie skonfigurowane W teście otrzymasz również informacje o podstawowych parametrach SEO swojej strony oraz odnośnikiach do Twoich Social Media. Audyt jest darmowy!!

Analizuję stronę... Trwa pełny audyt SEO Twojej strony
Może to potrwać do 120 sekund...

✅ Analiza techniczna i Core Web Vitals

✅ Local SEO i mobile optimization

✅ Rankingi słów kluczowych

✅ Analiza konkurencji

Wyniki dla: [[store.url]]

Audyt SEO zakończony!

Przeanalizowaliśmy Twoją stronę pod kątem najważniejszych czynników SEO. Poniżej znajdziesz szczegółowy raport dotyczący kwestii technicznych, szybkości ładowania, responsywności mobilnej oraz optymalizacji treści. Sprawdź wyniki i dowiedz się, jak możesz poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarkach.

[[store.results.overallScore || 0]]%

Kwestie techniczne

Przyjazność dla urządzeń mobilnych

Sprawdza, czy strona jest wyświetla się odpowiednio na urządzeniach mobilnych

Przyjazność dla urządzeń mobilnych

Google sprawdza, czy Twoja strona internetowa jest dostosowana dla urządzeń mobilnych. W tym celu przeprowadza 3 proste testy:

  • Pierwszym z testów jest sprawdzenie, czy rozmiar czcionek jest odpowiedni i czy nie są one np. zbyt małe,
  • Google sprawdza również, czy elementy klikalne (takie jak przyciski) są odpowiednio od siebie oddalone. Należy unikać sytuacji, gdy przyciski są bardzo blisko siebie i można czasami kliknąć nie ten, co się zamierzało,
  • Ostatni z testów sprawdza, czy treść nie wypływa poza szerokość strony. Najczęściej taka sytuacja jest spotykana na urządzeniach mobilnych, gdy jakiś element jest szerszy od innych.

Wyniki dla Twojej strony:

Odpowiedni rozmiar czcionek
Elementy klikalne (np. przyciski) odpowiednio dalko od siebie
Zawartość strony nie szersza od ekranu
Jak to naprawić?

Naprawa tych problemów wymaga edycji strony. Można to zrobić w edytorze lub zwracając się do twórcy strony.

Dowiedz się więcej

Przesuwanie się elementów podczas ładowania

Sprawdza, czy Twoja strona jest stabilna podczas ładowania

Przesuwanie się elementów podczas ładowania

Zapewne zdarzyła Ci się taka sytuacja, że otwierając stronę na telefonie chciałeś(aś) kliknąć jakiś przycisk na stronie, a tu nagle w miejscu, które miało zostać kliknięte załadowało się coś innego (np. reklama). Takie sytuacje bywają irytujące i właśnie dlatego Google sprawdza, czy podczas ładowania się strony występują tzw. "przesunięcia układu". Jest to jeden z podstawowych - opracowanych przez Google - wskaźników Core Web Vitals, które testują wrażenia użytkowników na stronach internetowych.

Wyniki dla Twojej strony:

Twój wynik to: [[ store.results.cls ]]

dobrze średnio słabo
0 - 0.1 0.1 - 0.25 0.25+
Jak to naprawić?

Poprawienie tego wskaźnika wymaga optymalizacji strony. Najlepiej jest zwrócić się do twórcy strony.

Dowiedz się więcej

Optymalizacja obrazków

Wyszukuje obrazki, które można jeszcze poprawić

Optymalizacja obrazków

Zdjęcia robione przez aparat zazwyczaj mają kilka (czasem kilkanaście) megabajtów. Jednak na stronie internetowej zdjęcia nie powinny mieć więcej niż 300 kilobajtów (0.3 megabajta). Jako że wszelkie grafiki na stronie internetowej mają znaczący wpływ na długość jej ładowania, to ich kompresja jest podstawowym krokiem do przyspieszenia ładowania strony. Na szczęście istnieją proste sposoby, aby zmniejszyć wagę zdjęć oraz grafik i to nawet bez utraty jakości.

Na Twojej stronie optymalizacja obrazków sprawi, że strona będzie ładować się o ok. [[store.results.imagesOptimization.msToSave / 1000 ]] sekundy krócej!

Wyniki dla Twojej strony:

Podgląd zdjęcia Adres url zdjęcia Do zaoszczędenia
[[item.url]] [[Math.round(item.bytesToOptimize / 1024)]] KB
Gratualcje! Wygląda na to, że wszystkie obrazki zostały już zoptymalizowane :)
Jak to naprawić?

Jest wiele prostych sposobów na kompresje grafik. Oprócz kompresji warto również wybrać nowoczesne formaty takie jak webP.

Dowiedz się więcej

Czas załadowania pierwszego elementu

Wskaźnik określający jak szybko na stronie pojawią się pierwsze elementy

Czas załadowania pierwszego elementu

Za każdym razem, gdy strona się ładuje, to na początku jest widoczne tylko tło. Po otrzymaniu i przetworzeniu danych z serwera strona zaczyna się wyświetlać. Czas załadowania pierwszego elementu (FCP) jest zatem ważnym wskaźnikiem, gdyż klient nie może zbyt długo patrzeć się na pusty ekran. Właśnie dlatego Google traktuje ten wskaźnik jako jeden z czynników rankingowych...

Wyniki dla Twojej strony:

Twój wynik to: [[(store.results.fcp / 1000).toFixed(2)]] (sekund)

dobrze średnio słabo
0 - 1.82 1.8 - 3 3+
Jak to naprawić?

Często niski wskaźnik FCP wynika z przeciążenia serwera. Powodem takiego stanu rzeczy może być np. zbyt duża ilość wtyczek zainstalowanych na stronie.

Dowiedz się więcej

Certyfikat SSL

Sprawdza, czy na stronie jest zastosowany certyfikat SSL

Certyfikat SSL

Odpowiednio zainstalowany certyfikat SSL sprawia, że dane wysyłane przez użytkownika i przez stronę są szyfrowane, a co za tym idzie znacznie bardziej bezpieczne. Obecnie taki certyfikat powinien być zainstalowany na każdej stronie, nawet takiej, na której nie występuje wymiana poufnych danych. W związku z tym przeglądarki wyświetlają ostrzeżenia z informacją typu "Ta strona jest niebezpieczna" dla stron, które nie są zabezpieczone certyfikatem SSL. Taka informacja może odstraszyć odwiedzających Twoją stronę.

Wyniki dla Twojej strony:

Twój wynik to: certyfikat SSL zastosowany brak certyfikatu SSL lub brak przekierowania na bezpieczne połączenie

Jak to naprawić?

Certyfikat SSL jest bardzo prosty w instalacji, także w wersji bezpłatnej.

Dowiedz się więcej

Optymalizacja kodu strony

Wskazuje elementy, które można zoptymalizować

Optymalizacja kodu strony

To jak szybko ładuje się strona zależy przede wszystkim od tego jak została wykonana i czy została zoptymalizowana pod kątem szybkości ładowania. Jednym ze sposobów optymalizacji jest usunięcie zbędnych znaków z kodu strony. Proces ten nazywa się minifikacją i pozwala znacząco zmniejszyć rozmiar strony. Innym sposobem jest kompresja plików (tak jak kompresuje się zwykłe pliki na komputerze), a także najbardziej skuteczne w przypadku używania WordPressa - usunięcie nadmiarowego kodu dodanego przez wtyczki.

Na Twojej stronie optymalizacja kodu sprawi, że strona będzie ładować się o ok. [[[store.results.minfyJS, store.results.unusedJS, store.results.minfyCSS, store.results.unusedCSS, store.results.textCompression].reduce( (x,y) => x+y)]] milisekund krócej!

Wyniki dla Twojej strony:

Typ optymalizacji Do zaoszczędenia Ocena
Minifikacja JavaScript'u [[store.results.minfyJS]] milisekund
Minifikacja stylów CSS [[store.results.minfyCSS]] milisekund
Kompresja plików [[store.results.textCompression]] milisekund
Usunięcie nieużywanego JavaScript'u [[store.results.unusedJS]] milisekund
Usunięcie nieużywanego CSS [[store.results.unusedCSS]] milisekund
Jak to naprawić?

Optymalizacja kodu przynosi duże efekty i jednocześnie jest dość prosta (o ile strona nie jest zrobiona bardzo źle). Np. jeżeli korzystasz z WordPress'a, to wystarczy zainstalować odpowiednią wtyczkę.

Dowiedz się więcej

Poprawność pliku robots.txt

Weryfikuje poprawność pliku robots.txt

Poprawność pliku robots.txt

Na Twojej stronie został wykryty plik robots.txt. Jeżeli zawartość tego pliku jest poprawna, to pomaga on w informowaniu wyszukiwarek, które strony mają być zindeksowane, a które lepiej pominąć (np. bo nie ma tam nic wartościowego).

Wyniki dla Twojej strony:

Twój wynik to: poprawny plik robots.txt niepoprawny plik robots.txt Nie znaleźono pliku robots.txt Plik robots.txt nie jest wymagany, ale ważne jest żeby był poprawny. Jeżeli nie ma go na Twojej stronie, to nie ma się czym przejmować

Jak to naprawić?

Istnieją specjalne narzędzia do weryfikacji problemów z plikiem robots.txt. Wystraczy z nich skorzystać

Dowiedz się więcej

Poprawność linku kanonicznego

Weryfikuje poprawność pliku robots.txt

Poprawność linku kanonicznego

Gdy wiele stron ma podobną treść, wyszukiwarki uznają je za duplikaty. Na Twojej stronie został wykryty link kanoniczny, który gdy tylko jest zastosowany prawidłowo, to pomaga wyszukiwarkom wskazać podstawową (kanoniczną) stronę i uniknąć kar za duplikację treści.

Wyniki dla Twojej strony:

Twój wynik to: poprawny link kanoniczny niepoprawny link kanoniczny Nie znaleźono linku kanonicznego Link kanoniczny nie jest wymagany, ale ważne jest żeby był poprawny. Jeżeli nie ma go na Twojej stronie, to nie ma się czym przejmować

Jak to naprawić?

Istnieją specjalne narzędzia do weryfikacji problemów z plikiem robots.txt. Wystraczy z nich skorzystać

Dowiedz się więcej

Treść

Metadane (tag title i meta-description):

Tytuł i opis strony - które pojawiają się w wyszukiwarkach - są jak reklama zachęcająca do przejścia akurat na naszą stronę. Dodają metadane możemy zasugerować wyszukiwarkom takim jak Google, co powinno być wyświetlone w wynikach wyszukiwania. Warto z tej okazji wykorzystać i ustawić metatytuł oraz metaopis.

Twój tag title:

[[store.results.title]]
Twój tytuł ma [[store.results.title.length]] znaków. Jest dość krótki, więc możesz zawrzeć w nim jeszcze więcej informacji. Jest trochę za długi i zostanie przycięty. Lepiej żeby nie przekraczał 60 znaków :) To dobra ilość :)

Twój tag meta-description:

[[store.results.metaDescription]]
Twój opis ma [[store.results.metaDescription.length]] znaków. Jest dość krótki, więc możesz zawrzeć w nim jeszcze więcej informacji. Jest trochę za długi i zostanie przycięty. Lepiej żeby nie przekraczał 160 znaków :) To dobra ilość :)

Wygląd Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google: (pamiętaj, że Google może wyświetlić własny tytuł lub opis)

na telefonach:
[[store.url]]
[[store.truncate(store.results.title, 60)]] [[store.truncate(store.results.metaDescription, 160)]]
na komputerach:
[[store.url]]
[[store.truncate(store.results.title, 60)]] [[store.truncate(store.results.metaDescription, 160)]]
Jak dodawać i edytować tagi title i meta-description?

Dodawanie i edycja metadanych jest bardzo prosty procesem. Kliknij w "Dowiedz się więcej", aby przejść do instrukcji.

Dowiedz się więcej

Nagłówki:

Dzięki nagłówkom możemy ułatwić użytkownikom oraz robotom indeksującym zrozumienie struktury treści na stronie. Nagłówki działają podobnie jak rozdziały w książkach, tzn. pomagają w ustaleniu hierarchii i odnalezieniu się w gąszczu akapitów. Odpowiednie dobranie nagłówków może znacząco wpłynąć na pozycję w wyszukiwarkach, a także na konwersje na stronie.

Struktura nagłówków na Twojej stronie:

[[h.content]]
Liczba nagłówków h1 na Twojej stronie: [[store.results.headings.headingsCounter.H1]]. To dokładnie tyle ile powinno być. A powinen być 1!
Liczba nagłówków od h2 do h6: [[Object.values(store.results.headings.headingsCounter).reduce((a, b) => a + b, 0) - store.results.headings.headingsCounter.H1]]. Im więcej jakościowej treści tym lepiej, ale to już wystarczająca liczba.
? Sprawdź, czy struktura linków na Twojej stronie ma w ogóle jakiś sens. Czy rzeczywiście nagłówki niższe dopełniają nagłówki wyższe.
O czym należy pamiętać ustalając hierarchię nagłówków?

Kliknij w "Dowiedz się więcej", aby przeczytać o znaczeniu nagłówków i zasadach którymi należy się kierować podczas ich tworzenia.

Dowiedz się więcej

Treść (słowa kluczowe):

W marketingu popularne jest hasło "content is king". Ten popularny slogan ma również zastosowanie w SEO. Im więcej wartościowej treści na stronie, tym łatwiej zdobyć dogodne pozycje w wynikach wyszukiwania, gdyż pomaga to wyszukiwarkom lepiej poznać naszą ofertę i uznać naszą stronę jako wartą polecenia.

Popularne wyrazy (słowa kluczowe):

Tworząc treści można skupić się na użyciu konkretnych słów kluczowych. Antycypując co nasz potencjalny klient może wpisać w wyszukiwarce, jesteśmy w stanie spowodować, że Google podsunie akurat naszą stronę.

Słowo Ilość wystąpień obecność w tagu: title obecność w tagu: meta-description obecność w: nagłówkach
[[ word[0] ]] [[ word[1] ]]
? Zastanów się, jakich słów lub fraz można by było użyć, by wyszukać np. Twój produkt lub usługę. Następnie sprawdź, czy te słowa lub frazy rzeczywiście pojawiają się na Twojej stronie.

Popularne frazy:

Czasami wypozycjonowanie się na pojedyncze słowo może być trudne, dlatego można też podjąć próbę "podbicia" całej frazy. Oto najczęściej występujące frazy na Twojej stronie.

Fraza Ilość wystąpień obecność w tagu: title obecność w tagu: meta-description obecność w: nagłówkach
[[ phrase[0] ]] [[ phrase[1] ]]
Jak pisać treści, aby miały pozytywny wpływ na SEO?

Kliknij w "Dowiedz się więcej" i zobacz 7 sposobów na pisanie lepszych treści.

Dowiedz się więcej

🏆 Analiza Konkurencji

Główne słowo kluczowe: [[store.results.competitorAnalysis.main_keyword]]

🏆 TOP3 Konkurenci

Domena Pozycja
[[comp.domain]]

[[comp.title]]

#[[comp.position]]

📍 Local SEO

⚠️ Wynik Local SEO: [[store.results.localSEO.local_score]]/100

Firma: [[store.results.localSEO.business_name]]

📞 Dane Kontaktowe (NAP)

Nazwa: [[store.results.localSEO.nap_consistency.name]]

Adres: [[store.results.localSEO.nap_consistency.address]]

Telefon: [[store.results.localSEO.nap_consistency.phone]]

[[store.results.localSEO.nap_consistency.consistent ? '✅ Dane spójne' : '❌ Niespójność danych']]

⚠️ Znalezione problemy:

  • • [[issue]]

🏷️ Schema.org LocalBusiness

✅ Schema zaimplementowane

❌ Brak Schema LocalBusiness

Typ: [[store.results.localSEO.schema_markup.schema_type]]

Sprawdzone strony: [[store.results.localSEO.schema_markup.checked_pages.join(', ')]]

💡 Rekomendacje

[[rec.title]]

[[rec.description]]

💡 [[rec.implementation]]

📱 Zaawansowany Audyt Mobile

⚠️ Wynik Mobile-Friendly: [[store.results.mobileAdvanced.mobile_friendly_score]]/100

📊 Dane z: DataForSEO PageSpeed API (mobile device emulation)

Tap Targets

Rozmiary przycisków (min. 48x48px)

Znaleziono [[store.results.mobileAdvanced.tap_targets.issues_count]] problemów

Wszystkie przyciski mają odpowiedni rozmiar

Czcionki

Czytelność na mobile (min. 12px)

Znaleziono [[store.results.mobileAdvanced.font_sizes.issues_count]] problemów

Wszystkie czcionki są czytelne

Viewport

Konfiguracja meta viewport

Poprawnie skonfigurowane

Brak lub niepoprawna konfiguracja

AMP

Accelerated Mobile Pages

Zaimplementowane

Nie zaimplementowane (opcjonalne)

📊 Wydajność Mobile

FCP Mobile

[[(store.results.mobileAdvanced.mobile_performance.fcp_mobile / 1000).toFixed(2)]]s

LCP Mobile

[[(store.results.mobileAdvanced.mobile_performance.lcp_mobile / 1000).toFixed(2)]]s

TBT Mobile

[[store.results.mobileAdvanced.mobile_performance.tbt_mobile]]ms

⚠️ Znalezione problemy:

  • • [[issue]]

🎯 Analiza Słów Kluczowych

[[store.results.keywordAnalysis.summary.total_keywords]]

Słów w TOP100

[[store.results.keywordAnalysis.summary.top10_keywords]]

Słów w TOP10

[[store.results.keywordAnalysis.summary.top20_keywords]]

Słów w TOP20

[[store.results.keywordAnalysis.summary.lhf_count]]

Low-Hanging Fruit

🏆 TOP Rankingi

Słowo kluczowe Pozycja Volume Konkurencja
[[kw.keyword]] #[[kw.position]] [[kw.search_volume]] [[(kw.competition * 100).toFixed(0)]]%

🎯 Łatwe Możliwości (Low-Hanging Fruit)

Te słowa kluczowe są na pozycjach 11-20 - łatwo je wbić do TOP10!

[[kw.keyword]]

Volume: [[kw.search_volume]] | Pozycja: #[[kw.position]]

⭐ Wysoki potencjał

🏆 Featured Snippet Opportunities

Możesz zdobyć wyróżniony fragment dla tych słów kluczowych:

[[opp.keyword]]

Twoja pozycja: #[[opp.current_position]] | Volume: [[opp.search_volume]]
Obecnie ma snippet: [[opp.current_snippet_owner]]

💡 Dodaj strukturalną odpowiedź w formacie listy lub tabeli, aby zdobyć featured snippet

❓ People Also Ask (Ludzie pytają również)

Pytania związane z Twoimi słowami kluczowymi:

  • [[question]]

💡 Stwórz sekcję FAQ odpowiadającą na te pytania, aby zwiększyć widoczność!